Kontakta oss

Johan Carlström: johan@solde.se
Jonas Westesson: jonas@solde.se
Dan Stenqvist: dan@solde.se

Rosteriet har ingen servering eller är öppet för allmänheten men boka gärna besök på info@solde.se. Välkommen!

Innehåll som kan döljas

Hur lång är leveranstiden?

Våra normala leveranstider är 1-5 dagar. OBS! Beställningar lagda på helger skickas tidigast på måndagen efter.

Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid) ska du kontakta oss på e-postadress: info@solde.se eller via formuläret här under.

Bifoga ordernummer och din email när du kontaktar angående en order.

Hur kan jag betala?

I vår webbshop kan du betala med Klarna, Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay.

Hur kan jag returnera en produkt?

Om du köpt kaffe av oss så kan du inte returnera det. Men har du köpt något annat via webbshoppen så kan du läsa mer om vad som gäller i vår återbetalningspolicy.

Finns det några garantier på produkterna?

Enligt konsumentköplagen har konsumenten rätt till en garanti på två år, om inte annat avtalas. Garantin gäller för fel som uppstår inom två år från det att varan levererades. Om varan har ett sådant fel har konsumenten rätt att kräva att varan repareras, byts ut eller att priset sänks.

Garantin gäller även för fel som uppstår under garantitiden, även om felet beror på konsumentens vårdslöshet. Det finns dock några undantag från denna regel. Garantin gäller exempelvis inte för fel som uppstår på grund av normalt slitage eller för fel som beror på att konsumenten har använt varan på ett felaktigt sätt.

Om jag vill köpa kaffe till mitt företag, vem ska jag kontakta

Vad kul att du vill köpa kaffe av oss. Det enklaste sätter är att fylla i formuläret här under eller ringa till Jonas på Tel: +46 739 35 77 70

Kontaktformulär

Rosteriet

Solde Kafferosteri
Mejselgatan 3
211 20 Malmö
Sverige

Se på karta

Telefon: +46 739 35 77 70

Kaffebaren

Solde Kaffebar
Regementsgatan 2
211 42 Malmö
Sverige

Se på karta

Telefon: +46 739 35 77 70